Profilowanie odbiorców

Profilowanie odbiorców – to zautomatyzowany proces przetwarzania danych osobowych, który polega na śledzeniu użytkownika (na przykład jego sytuacji zawodowej, ekonomicznej, stanu zdrowia, preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji, itd.) i jest wykorzystywany do wnioskowania o posiadaniu przez człowieka określonych cech.

Przykłady profilowania:

  • ocena banku, czy dana osoba powinna dostać kredyt, czy nie?
  • „lepiej” dopasowane treści reklamowe,
  • sprzedaż usług ukierunkowanych na konkretną grupę odbiorców (lokalizacja, płeć, sprawność).

Więcej na ten temat dowiesz się na przykład tu

Strona zs.ketrzyn.pl/ nie posiada opcji rejestracji użytkowników, publikowania komentarzy, zbierania „lajków” (popularny przycisk „Lubię to!”), nie prowadzi profilowania użytkowników i nie gromadzi żadnych danych osobowych swoich użytkowników. Skrypt witryny wykorzystuje jedynie użytkowe pliki cookies, a także zapamiętanie akceptacji polityki prywatności, by na stronie przy kolejnych wejściach nie pojawiał się już stosowny monit/pasek na dole witryny.